פורטל מוביל המציע לרשות הנהגים מידע בנוגע לזהירות בדרכים לצד סקירות ומדריכים בנושא נהגים חדשים, נהיגה במאה ה 21 וכן מידע בנוגע לעולם הרכב שנמצא במגמת תאוצה, לא מעט בזכות פיתוח של דגמי רכב חדשים המבוססים על מנוע היברדי. העתיד כבר כאן – ואנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו.

It’s not how you stand by your car, it’s how you race your car

על האתר שלנו..

אתר car-ma מאגד את כל המידע החשוב ביותר בעבור ציבור הנהגים בישראל. אנו רואים חשיבות עליונה בחינוך לבטיחות בדרכים, וזאת לטובת מניעת תאונות דרכים. באתר תוכלו לקרוא מדריכים אודות נהיגה בטוחה, רכבים חדשים וכן חדשות חמות בתחום. אנו מקווים כי תפיקו את המיטב כתוצאה מהמידע המוצג ואשר נכתב ע"י מיטב המומחים. זה הזמן לקבל את הכלים והידע שישמשו אתכם כנהגים, לטובת שינוי תרבות הנהיגה בישראל.

רכבים

סוכנויות רכבים

ביטוחים ותאונות

טיולים ואטרקציות

מידע לנהגים

שאלות נפוצות

בעולם פועלות מספר חברות רכב מובילות כמו באדג'ט, הרץ, אלמו, נשיונל ואוויס. חברות אלו נחשבות לחברות מובילות הן בשל צי הרכבים אבל גם בשל פיתוח של מנגנון המאפשר לנהגים להשכיר רכבים לתקופה קצרה או ארוכה, לצד תנאים מצוינים לטובת רכישת רכב חדש.

במהלך שנותיה הראשונות של מדינת ישראל הוקמו מיזמים שונים לטובת ייצור רכבים, אולם מיזמים אלו כשלו בעקבות חוסר כדאיות כלכלית. למעשה, היקף הייצור המצומצם לצד מחסור בידיים עובדות הוביל לסגירת הענף והגברת הייבוא ממדינות רבות בעולם כמו אנגליה, ארה"ב וסין.

נושא הבטיחות בדרכים הוא אחד הנושאים החשובים ביותר, וזאת בשל העובדה כי מספר המתים כתוצאה מתאונות דרכים עולה על מספר המתים בכלל מערכות ישראל. הידע והכלים אותם אנו מציגים באתר נועדו להעלות את הנושא למודעות של נהגים חדשים כמו גם ותיקים.

אי פיתוח של תשתיות מתאימות לצד עלייה מסיבית בשימוש במכשירים סלולריים  כמו גם הסחות דעת גורמים לתאונות דרכים. בנוסף, התנהגות בכביש שאינה הולמת את כללי הבטיחות בדרכים לצד התנהלות פרועה מובילה לתאונות קלות וקטלניות שמסתיימות לא פעם בטרגדיה.

מאחר וישראל היא מדינה קטנה ניתן לטייל בארץ עם הרכב במגוון רחב של מקומות – מצפון ועד דרום. בשנים האחרונות השקיעה הממשלה מיליונים בפיתוח של תשתיות וכבישים חדשים, לרשות הנהגים.

סוגי רכבים

פרטי
רכב פרטי
4X4
משאית
לימוזינה
אופנוע
רכב משפחתי

הקוראים ממליצים

נגישות